Profesjonalne zapachy do apteki
Zapachy do apteki to kluczowy element aromamarketingu wdrożonego w aptece. Ich podstawowym celem jest stworzenie przyjemnej atmosfery, która pozytywnie wpłynie na postrzeganie apteki wśród odwiedzających pacjentów. Każda apteka powinna zadbać nie tylko o nieskazitelną czystość i sterylność, ale również o komfort swoich Klientów. Nasze zapachy oddziałują na zmysł węchu człowieka, a tym samym dbają o jego doznania zmysłowe. Zapach tworzy pozytywne pierwsze wrażenie, budzi zaufanie, wzmaga poczucie profesjonalizmu i zachęca do ponownych odwiedzin.
Wyróżnij swoją aptekę zapachem!
Liczba realizowanych recept rośnie z miesiąca na miesiąc, a rynek aptek rozwija się w bardzo szybkim tempie. Rosnąca liczba aptek i hurtowni farmaceutycznych powoduje, że warto zadbać o swoją konkurencyjność. Elementem wyróżniającym na tle innych aptek może być właśnie aromamarketing. Polega on na rozpylaniu odpowiednio dobranego zapachu w strefie ekspedycji w aptece. Przyjemny aromat, który przywita pacjentów w aptece, na długo zapadnie w ich pamięci, a tym samym przyczyni się do wzrostu ich subiektywnej oceny o miejscu, a także podniesie poziom ich lojalności. Twoi Klienci będą kupować leki tylko u Ciebie. Tak właśnie działa zapach w aptece!
Neutralizacja przykrych zapachów w aptece
Właściciele aptek bardzo często borykają się z problemem przykrych zapachów. Różnego rodzaju medykamenty, czasami wilgoć utrzymująca się w pomieszczeniu, a także przykre wonie, które przynoszą do apteki pacjenci, np. zapach potu czy mokrych ubrań, powodują że apteka źle pachnie. Sytuacja taka powoduje, że miejsce postrzegane jest jako brudne i nieprzyjemne. Z problemem tym trzeba się zmierzyć. Z pomocą przychodzą nasze profesjonalne zapachy do apteki, które świetnie neutralizują wszystkie brzydkie wonie. Dzięki opatentowanemu składnikowi nasze kompozycje zapachowe skutecznie blokują niepożądane zapachy i zapobiegają ich rozprzestrzenianiu się.
Jak zwiększyć sprzedaż w aptece?
Właściciele aptek są w stanie zwiększyć sprzedaż w aptece poprzez zaangażowanie w proces sprzedaży zmysłów swoich Klientów. Wyobraź sobie piękny zapach, który od progu Cię urzeka. Zaczynasz czuć się dobrze i przyjemnie, powoli relaksujesz się, a więc nie czujesz już rozdrażnienia, a czas oczekiwania w kolejce wydaje się krótszy. W otoczeniu przyjemnego zapachu personel wydaje się milszy i bardziej kompetentny, a oferowane produkty oceniane są jako bardziej wartościowe. Skoro jest mi tutaj tak dobrze, to czy następnym razem udam się do konkurencyjnej apteki? Oczywiście, że nie! Zapach w aptece pozytywnie wpływa na wizerunek miejsca i znacząco zwiększa sprzedaż!